wout.be

Beiruti Xpress

Beiruti Xpress is een take-away only Franchise van het reeds gevestigde Libanees restaurant Beiruti. De opdracht was om een uniek logo en identiteit te ontwerpen zonder de oorspronkelijke stijl en uitstraling van het merk te verliezen. Ook heb ik de menu's, window cover en standing banner ontworpen.

Pre-comp 1 (0;00;01;02) kopiëren
5825241 kopiëren

Yokoso Sushi

Voor Yokoso heb ik een aantal posters geprint voor een stand die aan de ingang van het restaurant staat, met als doel mensen naar binnen te lokken. Ook heb ik kortingskaartjes ontworpen om lunch te stimuleren.

Watr

Voor Watr, het moederbedrijf van verschillende restaurants, hotels en entertainmentbedrijven heb ik presentaties gemaakt die zijn getoond op verschillende evenementen zoals bijvoorbeeld de Horeca Expo met 43.000 bezoekers.

Beiruti

Om meer b2b & catering klanten aan te trekken heb ik voor het Libanees restaurant Beiruti de campagne "Ik ben die broodjes beu." ontworpen. Het was mijn idee om flyers samen met mini potjes hummus & baba ganoush rond te brengen naar lokale bedrijven. Dit heeft een direct effect gehad op onze catering sales. Ook andere posters heb ik gemaakt voor Beiruti.