Wout.be

Beiruti

Beiruti is een Libanees restaurant met een vestiging in Gent en Brussel. Dit merk ligt me nauw aan het hart aangezien ik hier ontzettend veel tijd heb gespendeerd en energie in heb gestoken om dit merk op de kaart te zetten. Net zoals Yokoso heb ik voor Beiruti elke dag content geüpload van begin mei tot eind september zonder een dag te missen. Met trots kan ik melden dat Beiruti tot de 16.000 volgers is geraakt in deze periode. Dit is niet alleen een bewijs van mijn toewijding en work ethic, maar ook een voorbeeld van hoe ik weet hoe ik online publiek kan boeien en binden.

Het creëren van zoveel content en het continu experimenteren heeft me veel geleerd over welke content werkt en hoe ik de aandacht van het online publiek kan trekken, vasthouden en een echte community op te bouwen. Het is een prestatie waar ik trots op ben en die de kracht van mijn vaardigheden als brand manager en communicatiespecialist laat zien.

Play Video
Play Video
Play Video

Op sociale media is het essentieel om in een korte tijd een krachtige boodschap over te brengen, en video’s kunnen een zeer effectieve manier zijn om dit te doen. Met mijn ervaring in het maken van dagelijkse posts en video’s weet ik dat dit 1 van vele facetten zijn die nodig zijn in de formule om meer zichtbaarheid te krijgen en meer potentiële klanten te bereiken.

Tijdens een marketing meeting kreeg ik de vraag hoe we meer 2b2 klanten kunnen aantrekken voor het restaurant Beiruti. Om dit doel te bereiken, bedacht ik het idee om een flyer te maken en samen met mini potjes hummus en baba ganoush dit te distribueren bij bedrijven in Gent. De flyer was ontworpen om op te vallen en het unieke en diverse aanbod van Beiruti te benadrukken om zo marktaandeel te winnen in de b2b office delivery markt.

Deze campagne bleek zeer succesvol te zijn. Ik ben er trots op te kunnen zeggen dat de “Ik ben de broodjes beu” campagne maar liefst 12 directe catering/deliveries heeft opgeleverd. 

Tijdens een marketing meeting kreeg ik de vraag hoe we meer 2b2 klanten kunnen aantrekken voor het restaurant Beiruti. Om dit doel te bereiken, bedacht ik het idee om een flyer te maken en samen met mini potjes hummus en baba ganoush dit te distribueren bij bedrijven in Gent. De flyer was ontworpen om op te vallen en het unieke en diverse aanbod van Beiruti te benadrukken om zo marktaandeel te winnen in de b2b office delivery markt.

Deze campagne bleek zeer succesvol te zijn. Ik ben er trots op te kunnen zeggen dat de “Ik ben de broodjes beu” campagne maar liefst 12 directe catering/deliveries heeft opgeleverd.